Ddmyu Kızlar gebeliğin başında kanama yaşayan oldu mu bazen kahverengi bazen pembe bazen kırmızı .. Buna rağmen sağlıkla ilerleyenler tecrübelerinizi merak ediyorum
ftmasrt Ddmyu merhaba gebeliğin başında kahverengi akıntı durumu bende yaşamıştım ancak iki uzman doktora muayene oldum birşey olmaz dediler . Ancak kanama olması tehlike belirtisi olabilir diyorlar Allah korusun o yüzden mutlaka doktorunuza görünün 🙏
incinur0102 Ddmyu ✋ 12.haftamda başlayan aşırı yoğun kanamalarim,parça dusurmelerim ve hastaneye yatislarim oldu.1 ay kadar hergun devam etti bebek bezi kullandım doluyordu.Ve ortada bir şey yokken bı anda başladı.Suan 23.haftaligiz kanama lekelenmem çok şükür yok devam ediyoruz.İlk gebeliğim de de sadece lekelenme ve ara ara günlük pedi doldurmayacak kanamalarim olmuştu.Saglikla kucağımıza almıştık.Darisi buna inşallah 🤲🏻🤲🏻
Usluglsrn Ddmyu 5. Haftamda ve 7. Haftamda oldu kahverengi şekilde hatta bugun kontrolde doktorum olabilir bazen dedi ama yinede düşük riskine karşı proluton iğne ve progestan ilaç yazı dinlen yorna kendini falan dedi ama ara ara oluyor canım
fizikcianne Ddmyu bende 4+4 teyim 3 gündür ara ara olan kahverengi lekelerim var. Cuma randevum var muhtemelen progestona başlatır
Ddmyu ftmasrt doktoruma gidiyorum sürekli.. beklemedeyim perşmebe günü öğrendim gebeliğimi .. bekliyorum inşallah tez zamanda kesilir 🙏
Ddmyu incinur0102 kırmızı şekilde de oldu mu ? Benim de ara ara peçeteue gelen şekilde oluyor progestan kullanıyorum günde iki defa çok stresli bir durum.. dua ediyorum hep 🙏
Ddmyu Usluglsrn benimde kahverengi çoğu zaman ama bazen pembe kırmızı .. kafaya taktım bayağı bu üçüncü gebeliğim ilk ikisini kaybettim .. Progestan alıyorum ..
Ddmyu fizikcianne bende progestan içiyorum inşallah kısa sürede kesilir ikincisinde .. benimde sizinle aynı hafta şu an
Usluglsrn Ddmyu sağlıkla kucağına al inşallah canım stres yapma evet insan korkuyor şuan kullanabileceğim tüm iğne ve ilaçları kullanıyorum. Ama yine de durmuyor. Stres yapmayıp bol bol dinlenmeye çalış
Ddmyu fizikcianne evet doktorum söyledi kullan diye .. yat dinlen dedin bide yatıyorum dinleniyorum . Benim kan pıhtılaşmam var keseyi görene kadar coraspin iç demişti ama bir kez içtikten sonra böyle şeyler olunca bıraktırdı onuda
Nuraykarabulut Ddmyu canım 7. Haftada kanamam oldu iki gün hastanede kesede kanamam olduğu için doktorum tedbir amaçlı yatırdı.şu anda 12 haftalık hamileyim Geçen cuma gunu adet kanaması gibi kanam oldu apar topar acile gittğm bebeğim gayet sağlıklı hala daha da lekelenöe şeklinde ilerliyorum dün kontrolum vardı sıkıntı görünmüyor genelde olabiliyor yani ama yine de doktoruna görünmeyi ihmal etme canım için rahatlaması açısından
Ddmyu Nuraykarabulut dün doktor yanındaydım bende daha kese gözükmesi için erken ama beta bakalım demişti zaten kontrolde o güzel ilerliyor progesteron da iyi çıktı . Üstten baktı ultrasonla kanama alanı yok dedi sadece düşünme yat dinlen progestan kullan dedi . Cuma tekrar kontrol var inşallah hepimizinki geçer.. benimde hep lekelenme tarzında sadece bu sabah sabaha karşı kırmızı geldi serçe parmağım kadar peçeteye o kadar sonra kahverengiye döndü şimdi gene ufaktan pembemsi ..
cokgerginim Merhaba ben de 7. Haftada 3 gündür dediğiniz gibi her renkten kanamayla uğraşıyorum şu an, yarın sabah doktorum görecek, inşallah problem yoktur. Sanırım yaygın bir durum çok kişi varmış yaşayan
Ddmyu cokgerginim sürekli değişiyor değil ni ? Artık tuvalete girmek çok korkuyor..benimde cuma kontrol var . Birşey kullanıyor musunuz bu lekelenmeler için ?
cokgerginim Ddmyu nolu evet hatta şu an yine tuvalete gittiğime pişman oldum moralim bozuldu sürekli renk değiştiriyo, sabaha kadar duramayıp acile gidebilirim çünkü aklımla oynuyo resmen 🤦🏻♀️