Yagmurcmn Mrtkbra 2 günür karnım taş gibi canım dünde bakıldı ama açılmam yoktu bugün tekrar bakıldı 2 cm vardı
momof3 Yagmurcmn 3. Gebeliğimde 3,5 cm açılma ile 1 hafta doğurmadım 🤦🏻♀️ Yani tahminimce 2 haftaya falan gelir ama bu açılma olayı kişiden kişiye değişiyor
Yagmurcmn momof3 ay 1 hafta daha beklesin istiyorum 38 gibi gelsin ama bu seferde kg çok hızlı ilerliyor 🤷♀️
Hamdiyevural Yagmurcmn canım bn 39 hafralik 2 cm ile gittim doğuma suni sancı aldım 3 saate doğurdum üstelik bebeğim 2900gramdi sağlıkla gelsin bebisiniz
Serenkrkmaz Kızlar benimde bugün çatı muayenem vardı 2 cm açıklık var dedi çömelme hareketleri yapmaya başlayabilirsin dedi 36+6 haftalığım sizce erken mi doğum başlaması için bunları yapmama 3100 kg
Minigininannesi Yagmurcmn suyun geldiğinde hemen git hasteneye çünkü bebeğin koruyucu suyu gitmiş oluyor enfeksiyon riski cok cok yüksek oluyor
Minigininannesi Yagmurcmn çünkü bend söyle oldu antibiyotik veriyorlar çocuk doğana kadar korusun diye evde bekleyin sancımı vs deme
Celikk66 Yagmurcmn masallah kilosu iyi insallah tez dogum yaparsin canim ben 38 hafta 3900 kilo bekliyorum artik gelsin fazla kiloda alsin istemiyorum, ne sancim var ne bisey haftaya suni sanci verebirler yatisimi yapip😞
Cananunsal1 Açılma olmazsa olmuyor benimki 1 aydır 1 cm yapmadığım şey kalmadı sancım olduğu halde açılma olmuyor