38+4 bebis 3625 kilo ve göbeği büyük 40 haftayla uyumlu dedi 2 cm açılmam var ve çatı muayenesini yaptı hemde açılmaya yardımcı olucam dogumu hizlandiralim dedi 40 haftayı beklersem sezeryan olurmuş bu hafta doğurdun yoksa daha da kilo alır dedi ve korkuyorum açıkçası açılmama yardımcı olduktan sonra ağrılarım çok daha arttı nasıl olacak merak ve korkuyla bekliyorum kilolu olup da normal dogum yapan var mı acaba?😊