Seherak ben de öyle düşünüyordum ve doğumun daha zor olacağını zannediyordum. Doktoruma sordum ,çünkü normal doğum planlıyorum,aksine kilolu olunca doğum daha kolay olur dedi. Ben de en son 35+4 te gittim 3052 gr olduğunu söyledi doktor tabi yanılma payı var.