Nesinn isc yok canim kontrola geldim ve bebegin hala dönmedigini, suyumunsa cok az kaldigini soylediler, acil sezeryana alindim.
Y-S Nesinn poposunu dayıyor yeri daraldığı için de içerden ittiriyor keratalar 😅 normalmiş ayrıca tüm karın sertleşmeleri rahim kendini doğuma hazırladığı için