kızlar son haftalarda oluyodu ara sıra ama 2 gündür sıklıkla sağ tarafda bazense sol tarafda dikilen bi sertleşme oluyo, elimi koydugumda sanki top varmış gibi cok sert. bu arada 37+3 haftadayiz. bu neyden ola bilir? rahim kasılmalarım mı başlamış acaba, yaşayan oldu mu ?