Esraa79 Sibel_gedik 35 gün oldu benimde test yapıyorum pozitif çıkıyor ama betamı ölçtürmediğim için emin olamıyorum😕
Sibel_gedik Esraa79 beta sıfırlanmıştır bence, baya olmuş çünkü ,ben gebelik testi yaptım tek çizgi çıktı 2 gün sonra regl oldum zaten . hadi inşallah hayırlı haberler alırsın 🙏🏼🌸
Esraa79 Sibel_gedik amin inşallah🫶🏻 sağlıklı, sorunsuz bir süreç geçirirsem inşallah sizide bilgilendiririm💓 umarım birbirimize güzel haberler veririz yakın zamanda🙃
Sibel_gedik Esraa79 yaa inşalllah cnm 🌸🌸🙏🏼💕 bu mübarek ayda dualarımız kabul olsun inşallah 🤲 yakın zamanda hayırlı haberler verelim 😊😊🙏🏼