Denm22 aynı süreçten geçtim bende, 17 şubatta. Hiç toparlanamayacağımı sandım ama toparlanıyorsun🌸 üzüntüden panik atak yaşadım, kalp çarpıntım var hala. Ama geçiyor hepsi inan. Hafifliyor, kendini çok hırpalama🥲 Allah nasip ederse daha sağlıklı bir hamilelik geçireceğiz💓 güzel beslen, folik asit kullanmaya devam et ben öyle yapıyorum🥰