Kubsam Gün içinde saat 2-3 gibi yapmıştım hep bende sıvı alımı 2 saat olmazsa bence saatin pek bi önemi yok ilk idrar hariç yapılabilir. Ama şimdi ramazan da sıvı alımı zaten yok gün içinde nasıl olcak bencede soru işareti :)
Mihrimahvuslat Kubsam pazardaydım kargomu aldım eve gelir gelmez yaptım saat 4′e doğruydu ama Ramazan ayında nasıl olacak benim de kafam karıştı 😫
Mihrimahvuslat Deletedmom_85 ama ebru hanım saat 12 4 ve akşam 8 ile 10 arası diyor ama orda da bambaşka bişey diyor baya karıştı kafam ama yumurtlama varsa o saatler içinde de çıkar değil mi çok soru sordum hakkını helal et lütfen 😑
Deletedmom_85 Mihrimahvuslat tabi ki çıkar canım. Estağfurullah hiç sıkılma bunalma her zaman elimden geldiğince bildiğim bir şey ise yardımcı olurum😍 ya ebru hanıma söyle o zaman kağıtta ayrı sizin dediğiniz ayrı saatler hangisine uyacağımı şaşırdım diye bi sor bakalım. Ya cokta farketmez ya kız gittin ebrudan mı aldın innovıta daha iyi dedim sana😬
Mihrimahvuslat Deletedmom_85 çok teşekkür ederim canım benim Allah razı olsun inşallah bu yardımlarının mükâfatını kat be kat alırsın inşallah 🥰 ben çok kararsız biriyim internetten de araştırdım olumsuz bişey yazmış birkaç kişi bir gebenin günlüğü çok iyi baya övülmüş şansımı deneyeyim dedim inşallah olur ama en kötü ihtimalle olmazsa sonra innovitayı alırım dedim🙈
Deletedmom_85 Mihrimahvuslat iyi bakalım kuzum nasıl içine sinerse benlik sorun yok😬😍 Amin inşallah hepimiz alalım karşılığını. Ya benim dediğim en mantıklısı. Sen sabah 11 de yap bence. Şu mantıkla söylüyorum sahurdan sonra yatacağımız için ortalama yine 10-11′de kalkarız Yani işi olmayan insanlar daha geç de kalkar da neyse konu bu değil 🤣 kısaca o saatlerde idrar çıkışı olur diye diyorum yiyip içip yatacağımız için birikir Lh hormonu vücutta gün ortasında idrar çıkışı olmayabilir diye diyorum jsjdjd
Mihrimahvuslat Deletedmom_85 bu bakış açısı da çok iyi 🙈 bide şey dicem kaç dakika beklemek lazım acaba doğru testte 5 dakikadan sonra çıkan sonuca güvenmeyin diyor kadın 15 20 dakika diyor offf 😫
Mihrimahvuslat Nolmuss çok teşekkür ederim canım benim rüyamda gördüm çift çizgi çıkıyordu içime bir his doğdu ovulasyon testi alayım şansımı deneyeyim dedim belki bu rüya ve ovulasyon vesilesi ile Rabbim nasip eder🥹
Mihrimahvuslat Deletedmom_85 teşekkür ederim umarım şu mübarek Ramazan’ı Şerif’in hürmetine Rabb’im en kısa sürede kucağımızı doldursun Salih Saliha evlatlar nasip etsin 🤲🏻🥰
Mihrimahvuslat Deletedmom_85 gördüğüm rüya vesile oldu test almama inşallah bu ay umudum var umarım sende bu ay çok güzel haberler verirsin 🤲🏻🥰
Deletedmom_85 Mihrimahvuslat ne rüyası gördün kız😋 benim bu çocuk işi mahşere kalacak herhalde ya hiç gelevek gibi hissetmiyorum umutsuz vakayım haha😬
Mihrimahvuslat Deletedmom_85 sabah namazına doğru uyandım lavaboya gidecektim rüya gördüm test yapıyordum çift çizgi çıkıyordu ondan sonra içime bir his doğdu ovulasyon testi alayım şansımı deneyeyim dedim 🙈 öyle deme Rabbim en iyisini bilir arkadaşım var eşinin bir arkadaşının 7 yıl boyunca çocuğu olmuyordu onlarda Meryem Ana otu varmış kadın bunu içmiş hamile olduğunu öğrenmiş ama benim bildiğim içilmiyor nasıl oldu anlamadım 😬
aysenuroztunc Deletedmom_85 of bende öyleyim hiç umudum yok hiç herkes hamile olmadan önce yalancı belirtiler bile yaşar bende oda yok 🥺
Deletedmom_85 Mihrimahvuslat vay anasını be bazı şeyler sadece vesile oluyor işte vakti geldiği için oluyor aslında 😬 Hadi inşallah öyle olur mani olur rüyan canım ❤️
Mihrimahvuslat Deletedmom_85 Amin inşallah canım benim sabırsızlıkla bekliyorum sende dualarımdasın 🥰🤲🏻
aysenuroztunc Deletedmom_85 görüyorum seni sürekli çok yorum yazmasam da hikayeni az çok biliyorum :) İstanbul’da hangi doktora gittin canım ben bu ay da hamile kalamazsam doktor değiştirmeyi düşünüyorum da önereceğin infertilite uzmanı var mıdır
Deletedmom_85 aysenuroztunc infertilite için çam ve sakuraya gidecektim süreç uzar diye özel kliniği olan bir doktora gittim çatlatma iğnesi ve aşılama denedim kendisinde tutmadı maalesef. Tuba nadide yılmaz gitmek istersen başakşehir de çok ilgili hiçbir sorunu yanıtsız bırakmıyor bal gibi bir doktor🌺 ay öyle mi yorum yapmadan sessiz takılanlardansın demek ki😋