Mihrimahvuslat Ayy çok heyecanlıyım gelir gelmez yaptım çok ama çok silik yavaş yavaş yumurtlama olacak Allah’ın izniyle. Bu yolda olan herkesin yardımcısı olsun Rabbim hayırlı haberler almayı da nasip etsin 😍
xbebegimx Mihrimahvuslat mubarek aylarda Rabbim tum isteyenlere nasip etsin insallah. Hayirli haberler alirsin insallah 🤲🌸💕
Mihrimahvuslat Merak ettiğim birşey var şimdi 15.55 gibi testi yaptım her gün bu saatlerde mi yapmam lazım oruçta geldi o saatlerde ayıptır söylemesi lavabo ihtiyacı olur mu kestirmek zor ilk kez başlıyorum kafam allak bullak oldu 😖😖
Deletedmom_85 Mihrimahvuslat doğru sonuç için her gün aynı saatte şart. Yarım saat falan oynar o kadar bir şey değil
Mihrimahvuslat Bir gebenin günlüğü sayfasınadan aldım. Ebru hanım saat 12 ve 4 akşam 8 ile 10 arası yapılmalı diyordu ama ne zaman yapılmalı kısmında en iyi test zamanları sabah 11, öğlen 3 ve 5 akşam da saat 10 diyor. Git gide kafam karıştı 😫
Deletedmom_85 Mihrimahvuslat istersen sabah 11 gibi ayarla hem sabah saatlerinde afedersin idrar çıkışı daha rahat olur sahurda yiyip yatacağımız için en mantıklısı saat o zaman bence
Mihrimahvuslat Deletedmom_85 Mihrimahvuslat Bunu hiç anlamadım testlerin içinden çıkan kağıtta böyle yazıyordu😬
Mihrimahvuslat Deletedmom_85 ama ebru hanım saat 12 4 ve akşam 8 ile 10 arası diyor ama orda da bambaşka bişey diyor baya karıştı kafam ama yumurtlama varsa o saatler içinde de çıkar değil mi çok soru sordum hakkını helal et lütfen 😑