GizemCengiz ben kendım yaptım 😀 dugunumde gelınlıkcı saten başörtüsü vermıstı ben tül kullanmıştım onu kestim yastık dıktım üstüne kurdele çiçek kenalarına dantel oh mıssss 😀 keçeden de ısım kestım kapı süsüyle aynı renk o iş tamamdır 😀 malıyet 5 tl falan 😀