Hzzz Miya-m ohhh ohhh maşallah olsun yarılamişsiniz yolu kimle konussam 20 den sonra hizli buyuyor zaman akiyor diyorlar
Pinar4588 Miya-m Gebeliğimin başından beri doktorumuz ayda 2 kez kontrole çağırıyor. Zararı olsa çağırmaz diye düşünüyorum şuan 22+3 olduk. 2 haftada bir gidiyoruz halen