Resmen benim korkularımı yazmışsın canım benim önceden iki kaybım var biri 16 biri 19 haftalık kayıplarımdan sonra yarım rahimli olduğumu öğrendim ve tekrar hamile kaldım 12. Haftada dikiş atıldı yatıyorum sürekli 20. Haftadayım ama aklımda hep şu soru var rahim küçük olduğu için bebek büyüdükçe genişler mi ya genişlemez yırtılırsa falan diye korkuyorum ne bilim ya dünden beri vajinamda ağrı var belki normaldir ama herşeyden korktuğum için gerginim cuma günü kontrolüm var bakalım her gittiğim de ilk iş rahmim kapalı mı dikiş nasıl diye bakıyo ya rahmim açılıyorsa ondan vajinam ağrıyorsa diye korkuyorum