Off off bugün hastaneye gittik hsg filmimi görmemişti doktorum bugün onu götürdük gösterdik çift rahim ameliyatı olmuştum şimdi 13 haftalık hamileyim ama rahmin çok küçük dedi yarın dikiş atılacak rahim ağzına benimle aynı durumda olan var mı moralim çok bozuk bebeğe bişey olcak erken doğum olcak diye çok korkuyorum