Kızlar dün normal doğum yaptım harikaydı😍 39+3 kontrolüm vardı 2 cm dedi doktorum. Bir günde 9 cm e çıktık ve doğum oldu. Size tavsiyem sancılar geldiğinde az bile olsa hemen o zamanı doğru kullanıp nefes teknikleri uygulayın ve bacaklarınızı açacağınız hareketler yapın çömelme vs. Ben bebeğimin yönü ters olduğu için müzikle beraber çok fazla kutup ayısı pozisyonu yaptım dönmesi ve inmesi kolay olsun diye. Onun dışında bitki çayları inanılmaz işe yaradı.Herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almasını diliyorum 🥰 muhteşem bir duygu , doğumdan asla korkmayın bedeniniz size yardımcı oluyor 🧡