Ceylan482 Şafak 29 gün geçtikçe dahada heyecan basıyo :) Benle aynı olan var mı ? Neler hissediyorsunuz ?Neler yapıyorsunuz ?
Seherak Benimde 23 sezeryan günü aldık 14 nisan heyecan korku herşey birarada zaman geçmek bilmiyor sanki sağlıkla gelsinler🌸🤲🏻
Mysterons Seherak kaçıncı haftada doğum olacak? Benim de sezaryen gibi görünüyor fakat gün vermedi henüz doktorum
Buket_k04 Seherak benimde 14 nisan sezeryan günüm canım hayırlısıyla kavusalim inşallah hepimiz bebislerimize🥰
Ftmnr_35 Nazindirellaa aynıyız bizim de 8 - 30 Mart görünüyor ama bugün öğlen lavaboda suyum sızıntı şeklinde gelir gibi oldu akıntı mı su mu ayırt edemedim sildikçe geldi hastaneye gideceğiz birazdan 🙏🌸
DuyguKayaa Ceylan482 31 Gün kaldı tabi tahmini doğum tarihine göre. Çok tuhaf korku, heyecan ve bolca merak var 🙂
Seheeer AsyaveAnnesiii Benimde 14 her an hazırlıklı ol dedi Dr. Korkmuyorum aslında ama çok heyecanliyimm🥳🥳 sağlıkla gelsin minişler ♥️
glsh25 AsyaveAnnesiii benimde son 12 belirtileriniz varmı adet öncesi sancıları çekiyorum ve akıntım var sizde neler oluyo heycanla bekliyoruz☺️
Aysegulinanc Ceylan482 son 86🤰🏻 hiç bu sayılara düşeceğimi hayal etmezdim vakit hep geçmeyecek gibiydi😂
burcin-2202 Ceylan482 Şafak 47 heyecanla bekliyoruz kuzumu ama bu mide bulantıları geçmek bilmedi , hamileliğimin tadını çıkaramadım bu yüzden . Sağlıkla , hayırla kavuşmayı nasip etsin Rabbim miniğime .
Tugceocal burcin-2202 Bebeğinizin gelişimine etki oldu mu bu kusmalar. Ben daha 3 aylığım ama hala devam ediyor çok korkuyorum bebeğim besin alamaz diye 9 ay boyunca devam edecek diye ödüm kopuyor 🥺🥺