Üçüncü Doğumumu yaptım 12 gün önce.
3 doğumumda Farabide oldu. İlk 2 sine ebeler girdi. 3. Doğumum bebek iri sezeryana alacaklardı ama 5 cm açıklıkla gittiğim için normal oldu ve ilk defa doğuma doktor girdi(sanırım bebek iri diye)
Doktorun adı Faris Gözcü o kadar tatlı ve motive edici güler yüzlü bir doktordu ki daha önce tanısam mutlaka ona giderdim. Doğum esnasında sormuştum yanlış anlamadıysam normalde Fatih Devletteymiş. Nöbete mi gelmiş ne.
Gebze Yüzyıl da Ceyhun Ateş var. İlk doğumumda muayeneye gitmiştim bir kaç defa. Güzel detaylı bakıyor. Bir çok tanıdığımda onda doğum yaptı.
Farabide Murat Mengüllüoğlu var 2 hamileliğimde de hep ona gittim ilgili çokta memnun kaldım.
Farabi de Gülçin hanımı da övüyorlar. Acile gittiğimde karşılaşmıştım tatlı bir kadındı ☺️
Ama devlette yapacaksan ebeler gerçekten ilgili sancı çektiğin oda çok temiz ama doğumdan sonra servise çıkınca 2 kişilik odalarda kalıyorsun hijyen sıkıntı biraz tek wc olduğu için ama onun dışında her şeyden memnunum canım ☺️