Haticeakcy merhaba kızlar. Ben Gebze’ye yeni taşındım yeni evliyim. Şuan Medar hastanesinde bir doktora gidiyorum ama açıkcası çok memnun değilim enerjim tutmadı. Gebzede yaşayan, doktoe tavsiyesi olan var mı acaba. Özel veya devlet farketmez
KubraAydin Haticeakcy be. Hamileliğim boyunca medar hast. Gittim doğummda orda oldu hangi doktora gidiyorsunuz ben çok memnundum bu bölgesinin fazlası çok memnun o hastaneden
Badem_gozlum_ Haticeakcy Darıca Farabi Murat mengulluoglu gayet ilgili . Arastrp gitmiştim. Cinsiyetini felan net şekilde söyledi
ayse_1960 Haticeakcy kaç haftaliksin canım özel muanesi var mevlüt akin azman çok iligili anlaşmalı medarla doğumu orda yapıyor
Mrymbas Haticeakcy merhaba ben Gebze’de yüzyıl Hastanesi’nin yanında özel muayenesi olan mevlüt akın azmana gidiyorum dogumumda Medar hastahanesinde olacak kısmetse . Çok memnunum ilk oglumdada akın beye gitmistim doğruları söyleyen herşeyi ornekleyerek anlatan güzel bir Dr ☺️Tuzla’da yaşıyorum normalde ama akın bey için gebzeye geliyoruz muayeneye
Haticeakcy KubraAydin Soley hanıma gidiyorum. Yani bilgili bir doktor o belli ama nedense bi türlü istediğim ilgi alaka yada güler yüzü göremedim. Hemen oldu bitti geçiyor randevular. Mesela dün kontrole gittim ultrason ile bakmadı. Her geldiğind bakmıyoruz dedi. Sadece tahlil sonuclsrına baktı
KubraAydin Haticeakcy muge hanım hala ordaysa bi ona gidin derim veya tamer bey ikiside çok ilgili çok detaylı çok komik eğlenceli doktorlar
hilalklkn Ben en son Farabi devlet hastanesinde Gülçin hanıma gittim. Baya methini duyup gittim. Çok tatlı bi kadın 😊
KubraAydin Haticeakcy aa ayrılmışlar mı, yuz yıl sa seher hanım var farabide cemal cevheroglu ve Gülçin hanın var
ayse_1960 Haticeakcy yüzyılın yanında muanesi mevlüt akın azman herkes onu tavsiye ediyor ve guzel anlatıyor tek tek gösteriyor bilgilendiriyor
_tuuggcce_ Merkez Prime, Bülent beye gidiyorum. Daha iki kere gittim ama memnun kaldım. Bende tavsiye üzerine gitmiştim. İstersen bi araştır :) instagram da falanda bakabilirsin
Haticeakcy hilalklkn randevu baktığımda Darıca eğitim araştırma ana bina var bir de çayırova semt poliklinik var ayrı ayrı mı binalar. Ben belediyenin orada oturuyorum da hiç bilmiyorum çünkü