@xbebegimx ben şuan 8+1 im şuan bu ilaç türlerini sizden öğreniyorum çok üzüldüm. Googlede bira araştırma yaptım sizde bakın isterseniz biraz içim rahatladı diyebilirim “ tıpta ya hep ya hiç kuralı “ diye aratın. Benim kullandığım ilaçta gebelikte x kategoriymiş 😢