Canım öncelikle sakin olmalısın bebeğin için de. Doktor doktor gezmek hiç iyi bir şey değil kafa karışıklığı yapar daha zor. Zaten ilk 3 ay olan sakatlıklar genelde yaşamla bağdaşmadığı için bebek kendinden kalbi durup düşüyor. İlk 3 ayda ya hep ya hiç kuralı var. Onun içinde bebeğin sağlıklıysa büyük ihtimalle bundan sonra da bir şey olmayacak. Ama sen için rahat etmesi için 18-24 hafta arası mutlaka detaylı ultrasona gir tüm organlarına bakılsın. Kafanı takma hiç. Yüzde 90 hiçbir şey olmayacak. Zaten düşük ihtimaller hepimiz için var.