Betulhayat kendimi bırakırım sigarayı bırakamam diyordum. Hamileliğimi öğrendim ilk başlarda günde 4-5 falan anca içtim. Doktorum sigara kullanıyor musun dedi. Tek tük dedim. Tek tükü olur mu her içtiğinde çocuğunun yüzüne dumanı üflediğini düşün, öyle rahatsız oluyor dedi. Sonra internette bir yazı gördüm. Çocuk sigara içildiğinde ultrasonda o kadar rahatsız oluyor ki o kadar rahatsız hissediyor ki kendini. Çocuğumu her şeyden koruyacağıma söz verip kendim zarar ediyorum meğer dedim. O günden sonra bir daha asla içmedim. Bir kaç hafta sonra da içenlerin bile kokularından tiksindim 🌸 gerçekten kafada ya da kalpte biten bir şey yani