Esraguvennn Betulhayat ben hala bırakamadım ama kendimi kötü hissediyorum. Kalp atışını duyup bırakmayı kafama koymuştum ama bilemiyorum. İlk oğlumda da içtim şükür bir sorun çıkmadı ama ne zaman bişey olsa kendimi suçladım. Şimdi de ne zaman sigara içsem aşırı bı karın ağrım oluyo napip ne edip birakmam lazım. Önümüzdeki randevuya da gideyim eşime de diycem bana ne sigara al ne de bir süre para kart verme dicem
Hazalaskin Betulhayat sigara hiç içmedim o yüzden nasıl bıraktım diye bişey diyemem 😂 ama babam 35 yıllık tiryakiydi bi gün birden bırakma kararı aldı ve hiç içmedi kafada biter diyor ama benim babam aşırı iradeli bir insan isteyip yapamadığı hiç bişey olmadı hayatında neyi kafasına koysa yapar bu sigara mı bana hükmedecek dedi ve bıraktı biz şok 😂 sonra evimiz çiçek açtı inanır mısın mis gibi koktu heryer her şey perde aldık hemen yeni bembeyaz çok güzeldi 🥰
Hazalaskin Betulhayat babam sigarayı bırakalı 14 yıl oluyor henüz hala başlamadı demekki gerçekten beyinde bitiyor 🤷🏻♀️
Emmis Betulhayat 36.haftadayım hala bırakamadım ya malesef ama günde 3 tane falan içiyorum en azından, önceden 1 paketi buluyordu
selinsmother Sigara içenlerde en çok merak ettiğim eşiniz ne diyor gizli mi içiyosunuz ? Benim eşim kola , 1 fincandan fazla kahve , noodle felan yedirmiyor.
Hazalaskin selinsmother bizim Kocalar kanka mı 😂 bende bide gebelik şekeri vardı çok yemek koyunca tabağımdan alırdı normalde tabağı kafasına geçiririm ama şeker yükselmesin diye napsın 😂
nurkarakoc selinsmother Benim eşimde ne kola içiriyor ne noodle yediriyor arada sıkılıyorum kolada bazen nefsim körersin diye dolapta varsa yarım bardak olmak şartıyla içiyorum bi kaç yudumdan sonra bile alıyor ben içmeyim diye bi dikişte bitiriyor kalıyorum sap gibi öyle çok darlıyor beni😂😂
acakir Tup bebek ile hamile kaldim. En som transfere girmeden sigarami ictim 9 haftadir da icmiyorum. Ara ara canim istiyor ama dogumdan sonra insallah 😂😂😂
neanladinyurdagull Betulhayat 2. Gebeliğim ilke hamileyken bıraktım emzirmeyi birakinca tekrar başladım tekrar hamile olduğumu öğreneli 3-4 gün oldu daha sigara içiyorum ama çok azalttim baş ağrısı yapana denk içmiyorum günde 4ü geçirmiyorum elimdeki paket bittikten sonra birdaha alamiyacagim kendime söz verdim bebegin kalp atışını duyduktan sonra onu zehirliyemem inşallahh sizlerde birakirsiniz
selinsmother Hazalaskin ahdhshhd valla benim kocada misafirlikte kahvenizi nasıl içersiniz diye sorana o bugünlük kahvesini içti diyor 😂😂 en azından tek değilmişim çünkü çok bunaldım ya
Berfo Betulhayat öğrendiğim dk bıraktım bırakmaya mecburdum ki günde 2. Paketi alır bütün çevremde içerdi ama 2 dk zevk karnımdaki candan değerli değil isteyen bırakıyor bırakamıyorum diyen karnindakinden çok kendi zevkini düşünüyor o yüzden bırakamıyorum demek çok saçma sigaramı değerli karnindakimi öyle düşün o yüzden 1 dumani bile size zehir ve hemen bırak sigarayı sağlığınız için 9 ay sonra istediğin kadar içersin ama şuan zamanı değil canım 🤲🏻
edadm Betulhayat 7+2 hamileyim, yanlış hatırlamıyorsam 6+2de bıraktım. bağışıklığım düştüğü için boğaz ağrım ve öksürmem başladı ardından grip oldum yataktan çıkacak hâlim yoktu hâliyle sigara istemedim birkaç günün ardından da midem bulandı çok şükür. içmiyorum artık eşim mutfakta içtiğinde bile kızıyorum o koku beni rahatsız ediyor umarım doğumdan sonra da tekrar başlamam ve umarım hepiniz bebişlerimizin sağlığı için bırakabilirsiniz
nurkarakoc Betulhayat 9+0m mide asidi yemek boruma kaçmasıyla bıraktım bi kaç duman çektim sonra tiksindim 1 hafta oldu sigara içmiyorum bunlar olmasaydı belki de bırakamicaktım Allah yardımcım oldu çok şükür 🤲
HTSY-3535 Oğlumda pofur pofur içtim ve aşırı canım çekiyordu şimdi yine hamileyim 25 haftalık oldum ve hala içiyorum malesef bırakamadım
Surprise Betulhayat gün de 3 ama 4- 5 çekip söndürüyorum. Daha yarı bile olmadan. Bu kadar azaltabildim. Ama bir süre sonra gerçekten tiksinti başlıyor
selinsmother nurkarakoc 😂😂😂 aynen bir bardak dolduruyor sonra benimkini de içiyo bunalttı iyice de az kaldı allahtan doğurduktan sonra istediğini ye diyor son 6 haftam kaldı dayanıyorum 😂 sizin ne kadar kaldı
nurkarakoc selinsmother Şuan 9+0ım hiç geçmiyor bana Valla biran önce geçse doğumdan sonra lakır lakır kola içecem noodle yicem😂
selinsmother nurkarakoc geçmiş olsun canım baya varmış 😂😂 Allah sabır versin gizli yeme sakın vicdan yapılıyor söyleyince de küsüyolar 😂 sigara içip kocası bişey demeyenler valla helal olsun