gevezeyazar1 seval34 sende aramıza hoşgeldin arkadaşım 😖😖😘 Allah yardımcımız olsun kötü bi durumdayız gerçekten 😐
gevezeyazar1 seval34 sende o kadar üstüne gitme adamın tabi yaşadıklarınızı sen bilirsin ama evden uzaklaştırma bence 🙈
Gamzelikra Kiar bende kizima hamileyken cok agresiftim 9 ay surdu ve bebegim kolik dogdu 8 ay hic susmadan agladi bebege geciyor sakin olmaya calisin suan 9 hftalik hamileyim oyle sakinim ki tabiki bu hamikekegim farkli kendim saglamiyorum bu sakinligi o ayri :) asiri sinurliligi kiz cocuk yapiyomus oyle diyolar a benim suan cinsiyet belli degil eger budamemegimse bu tezi curutucez 😂😂😂
Handebl gevezeyazar1 decavit kullanıyorsan doktoruna sor bana yan etki yapmış decavit onu kesip santafere geçtim pamuk gibi oldum eşime saldırıyodum resmen durduk yere