Merviiiss ceylangokce_05 bu haftalarda alanı daraldığı için bebek hareketleri azalırmış gayet normalmiş bende de azalma var doktor çok yorgun olduğunda da olur dedi alanı daraldığı için eskisi gibi hareketleri olmayabilir dedi
Tatli-cadim2023 Bende 30+1 doğum ne zmana denk geliyor bı bilgi verildimi bebisler kaç kilo kontrole gittinizmi kizlar
Tatli-cadim2023 nidosh aynen benimde Mayısin sonu ve Haziran basi dendi 30+1 olduk Allahim nasip ederse sağlıklı hayırli uzun ömürlü kolay doğumlar nasip etsin rabbim hepimize hepimize
Tatli-cadim2023 @“Sila66”#p26898298aynen öle cadim çok şükür♥️♥️hele gece ben yatiyom o kalkiyo beni uyutmuyo maşallah alahim sağlıklı hayırlı kolay doğumlar nasip etsin hepimize Tatli-cadim2023
Canisi50 28+3 kizçemle 🥰 tansiyon yüksekliği var o nedenle sezeryanla erken alınabilir gün vermedi henüz
Burnumageliyoduslkmsn Sila66 kadar veremiyorum hangisi daha kullanışlı diye bu gidişle dizimde sallicam
Nursaygi Belin_ay 30+4’deyiz bizde yavaş yavaş zaman azalıyor her gün biraz daha yaklaşıyoruz kavuşmaya. 🥰😍🫶🏻🙏🏻
butterfly35 Sila66 erken doğum riskin vardı maşaAllah kız 30lara geldin 38ide görmek nasip olsun 😍😍 hepimize vaktinde, sağlıklı doğumlar nasip etsin Rabbim🤲