Medinehnm Asenakardg evet ya soda magnezyum kalsiyum takviyesi de kesmiyo ağrıyı doğuma kadar böyle artık sanırım
busraydnc Asenakardg bel ağrım mide yanmam dışında sıkıntı yok şükür bazen çok hareketli bazen zor uyandırıyorum 😁
Srep busraydnc bunu bende yaşıyorum Dr gittigim de sordum suyu çok olan bebekler baya hareketli olurmuş benim ki normal derece de olduğu icj. Aşırı haraketli bir bebek hic olmadı ama hareketi azıcık hissetmesem huzursuzlaniyorum
busraydnc Asenakardg evet oluyor 32 haftamdan beri ara ara midem de çok bulanıyor bazen sabahları bazen de öğleden sonra kötü oluyorum
Kubratlas Asenakardg mide bulantısı, yanma, ayaklarda ayrıca yanma, tuvalet sorunu, şiddetli bel ağrısı, taramama, oturtmama… Perişan haldeyim dayanmaya çalışıyorum ama çok zor
Kubratlas Srep Bebek hareketleri karnımdan dışarı çıkmaya çalışıyor gibi. Derimi delecek. Kemik batması mıdır nedir bilmiyorum canım yanıyor
AhuMtl 35+5 im bende , belimde çok yormadigim sürece ağrı olmuyor ama boşluklarında sabah kalkınca çok ağrı oluyor mide yanmamda yok henüz hatta en başından beri mide yanması yaşamadım çok şükür insallhta yaşamam ama bu özellikle uyandığımda bosluklarimda olan ağrı beni mahvediyor ağlayacak hale geliyorum böbrek ağrısı gibi aynı var mı böyle ağrısı olan .
Mtoksz Bel ağrısı da var sancı da vuruyor alttan alttan dün gece baya zorladı hatta korktum baya öylece uyumuşum bir de sanki midem rahatladı bi anda karnım bi tık aşağıda gibi geliyo ya psikolojik olarak öyle hissediyorum midem rahatladı diye ya da bizimki ufaktan hazırlanıyor bilemiyorum
Minikkoalam13 Benimde çok şiddetli bel ağrılarım başladı 2-3 gündür kasık ağrımda oluyor ara sıra yarın doktora gidince sorucam inşallah bir sıkıntı olmaz 😵💫
Hulyakkus Asenakardg 36+3 sanırım herkes aynı durumda 😅 iki gündür bel ağrısı ve mide yanmasınin yanında gripte eslik ediyor bende. Yemek borusundaki yanma yüzünden ilaca vurdum kendimi 😒
Seherak 35+4 bel ağrım çok nadir oluyor gece uyumama üç haftadır mesane baskısı karında sertlik zorluyor benide midem aşırı sıkıntılı normalde ama ben 6.aydan beri mide koruyucu panthpas kullanıyorum arkadaşlar uyuşturuyor ve asla yanma bulantı kalmıyor o aya kadar yanma ve kusmadan hastanede yattım zehirlenmiş geziyordum yani çok ktü olan varsa doktoruna sorup kullansın çok rahat ettırıyor mideyi
Belinay_AliEge Seherak bende 35+4 bebek kanalda doğum pozisyonu almış salı günü kontrolüm var bazen hiç yürüyemiyorum çok baskı oluyor aşağı doğru. Sabaha kadar tuvalet mesaisi arada bir idrar yanmam vajinal kasintim oluyor ama ilk gebeliğim de de hepsini yaşadım o yüzden neyin neyden olduğunu az çok bildiğim için idare etmeye çalışıyorum. 37 haftanın içinde gelsin istiyorum 😞🤲🏻💕
Ezgifatma2010 36+4ten selamlar mide koruyucu mide yanması yapmıyor sıfır yanma ama bulantı beni mahvediyor ölüyorum artık başından beri hiç geçmedi kusmaktan yoruldum her yerim agrıyor hayırlısı ile bir dogursaydım