bence bu konuda herkesin ahkamı kendine olmalı saçma sapan linçlemeyin insanları
Onlarda sizin fikrinizi alıyor sizi doktor gibi gördüğü için sormuyor hayret bir şey
velhasıl kelam bende 34 üm tutup deneyeceğim 24 saat aç kalmıyoruz neticede güzel sağlıklı beslenirsek bebeğimiz gelişmeye devam eder oruç sıhhattir unutuyoruz bunu he ben tutup deneyeceğim baktım kötü oluyorum ara verereek tutmak yada kazaya bırakmak düşünülebilir 🤍