Fatmasedef ucan44 aynısını yasadım her ay kan verdim ölçtüler kan üzümü yedim ilacları içtim et yedim cok az yükselttim dr sezeryan olamazsın dedi ama oldum hala kansızım pek bısey değişmedi yıne ilaç kullanıyorum ama korkma Rabbim yardımcın olsun
AcemiAnneee Kızlar vücutta ya bı yerde kaçak vardır mıdede ıdrar yollarında gaıtada bı kanama gıbı bısey vardır sızıntı gıbı ondan yukselmeyebılır yoğun enfeksıyon olması durumunda yukselmeyebılır demır alımınız dusuktur proteın bı yerde albümin sevıyenız dusuktur ondan yukselmeyebılır ya da yoğun stres durumunda da yukselmeyebılır bunlar etikler ne kadar kan ılacı versınler pek yükselmez kafa rahat olucak mümkün olduğunca sağlam da yıyıcez zaten genel tahlıllerde enfeksıyon kanama durumu gıbı bı sıkıntı yoksa hb yukselecektır
Partk Kızlar aynı şeyleri bana da söyledi doktor hemotolojiye gtmen lazn dedi ama ka degerimi söylemedş tahl elimde hangi depeee bakmalıyım.
ucan44 Partk ben bugun hematolojiye gittim direk damar yoluyla kan ilaci yazdi 2 tup verdiler bugun bakalim yukselecekmi
Mihribann ucan44 lan ilacı kullanıyor musunuz? Siyah kuru üzüm çok iyi . Pekmez bunları ye muhakkak . Doktorun dediğini de takmayın Herşeyin en iyisini allah bilir