ucan44 36+2 deyim öncesinde de kan hastalığım vardı kanım hamileliğimin basından beri 5/6 ama bir kere olsun doktorum kötü birşey söylemedi hep yönlendirdi beni. 2. Gebeliğim ve haftaya artık gün vericek suan kanım 12 ben ilaçlara rağmen yükselmeyen bir sorunla karşı karsıyaydım damardan Demir ve kan takviyesi aldım herkese verilmiyor sanırım ilaç ismi yazmayayım sigorta karşılıyor sigortasız her doz 1.200₺ ancak doktorunuzun sizi dahiliye enfeksiyon hastalıkları uzmanlarına yönlendirmesi gerekiyor düşme veya yükselmeme sebebi bulunursa yükseltmek İnan’ın çok kolay önce nedenini bulun yeme içmeyle bazen naparsanız düzelmiyor ilaç takviyesi şart bu ilaçların da bebeğe hiç bir zararı yok