Gizmih 🙈😄haklısınız gerçekten de bende o tarz hareketlenmeler hissediyorum. Geçenlerde kabız oldum karnım taş gibiydi ben de elimle tutuyorum sandım. Birkaç gün sonra aile hekimine kalp atışı dinlemeye gittim bebek henüz orada olmaz o gaz sancısıdır dedi 🙈😄o gün ishal oldum ve akşama kadar dehşet gibiydi karnım anında söndü 🙈😄😄söylediğiniz şeyde haklı olma ihtimaliniz çok yüksek 😄benim de karnım falan ypk hamile değilim gibi gaz olunca azıcık şişiyor bende bebek sanıyorum onu 😄