esraEb canım korkma bende de öyle oluyordu, şu an bizde 19 haftalığız genelde 20 den sonra hissedilir diyorlar. şimdi diğer haftalara göre daha iyi hissim var en azından algılayabiliyorum bebek olduğunu 🥰 seninde 2-3 haftan var merak etme edersin içerde çok hareketliler ama o kadar güçlü değiller bizim hissedeceğimiz kadar. 2-3 haftaya kadar tamamen hissedersin ama yine için rahat değilse bir doktora git kalbin ferahlasın 🐣 sağlıkla kucağına alırsın inşallah miniği 💐🐣