Minikkalbimom1215 nazsimaova benimde erken doğum riskim varda bebek şuan 2 kg altı 1600 gr 32. Haftadayım ondan sormak istedim.Teşekkürler🙏🏻
nazsimaova Minikkalbimom1215 anladm inşallah vaktinde gelir bnm bebiş doktor dedi 3 haftaya yakın iri dedi
Minikkalbimom1215 nazsimaova ben serklajlıyım bebeğin suyu az, rahim damarlarından birinde direnç var bebeğe kan az gittiğinden gelişiminde geriden geliyor 3 hafta kadar, o yüzden 36 dan sonraya bırakamayacaklarını riskli olduğunu söylüyorlar.
blueberyy00 Evin_bgrgn2108 evet sancıların erken haftalarda olması erken doğuma sebeb olabiliyor 31. Haftada başlamıştı bende de ama bana doktor sancıları kesmek için ilaç yazdi bence sizede yazması gerekti artmasin diye sancılar 36 haftalıkken doğum yaptım ilacı bıraktıktan sonra tekrar arttı sancılarım doğum başladı
Evin_bgrgn2108 @blueberyy00 bana herhangi bir ilaç vermediler iki defa nst den baktılar doğum sancıları bunlar dedi herhangi bir ilaç vermediler eve gönderdiler daha erken doğum için dediler ama birşey de yapılmadı
123ipek- Evin_bgrgn2108 benimde 35.haftada nst’de doğum sancıları görüldü ikinci kez çektiler yine aynı çıktı. Doktor sen iyi misin ağrın falan var mı dedi yok dedim benide eve gönderdi bir şey yapmadı. Şuan 36+4üm bakalım hala bir şey yok 🤷♀️
blueberyy00 Evin_bgrgn2108 çok garip o şekilde söyleyip önlem almamış olmaları sen dinlen kendini yorma