Evin_bgrgn2108 Ben 33 +4 haftalık hamileyim bugün kontörle gittim ve nst den baktılar doğum sancısı gibi ağrılarım olduğunu bunun erken doğumu hatta sezeryana sebep olabileceğini söylediler sizdede öyle birşey oldumu
Edafmo Evin_bgrgn2108 bende erken doğum yaptım 35+4 te bende de bebekte de sancı vardı. 3 gün hastanede yattım durdurmaya çalıştılar ama durmadı sancılar. Bebeğin de kalp atışları yavaşlayınca acil sezeryana alındım
irembasoglu37 Evin_bgrgn2108 ya ben daha 19+1 im ama dün doktorum bebek erken kafasını aşağıya indirmiş dedi erken doğum olabilir dedi kafam karıştı
blueberyy00 Evin_bgrgn2108 evet sancıların erken haftalarda olması erken doğuma sebeb olabiliyor 31. Haftada başlamıştı bende de ama bana doktor sancıları kesmek için ilaç yazdi bence sizede yazması gerekti artmasin diye sancılar 36 haftalıkken doğum yaptım ilacı bıraktıktan sonra tekrar arttı sancılarım doğum başladı
AyFa1608 irembasoglu37 kafasını indirmiş derken ? Baş aşağı duruyorsa korkma olağan pozisyon o. Ama kanalda vs demek istediyse bilemem.
nazsimaova irembasoglu37 vede bol bol dinlenme ve sağlıklı beslenme bak cnm insaAllah zamanında doğar
babyasyanil irembasoglu37 ya gerçekten mi bende detaylı ultrasona girdiğimde bebeğim baş aşağı duruyordu doktora normal mi döner mi dedim döner demişti erken doğum olabileceğini söylemedi bilmiyordum korktum şimdi
AyFa1608 irembasoglu37 dikkat et ağır iş yapma kendini yorma da sürekli döner daha küçük. Doktorunun seni böyle korkutması saçma olmuş
nazsimaova Evin_bgrgn2108 amin cnm seninkinide sana bağışlasın solunumu duzelirse ve kilosu beslenmesi iyi olursa seni emerse verirler
Minikkalbimom1215 nazsimaova benimde erken doğum riskim varda bebek şuan 2 kg altı 1600 gr 32. Haftadayım ondan sormak istedim.Teşekkürler🙏🏻