sevvalbasaarrr Hira22mehdi düzceliyimm bendeee ebebek ve bebepark da çok güzel ürünler var kesinlikle tavsiye ediyorummm🌸🌸
Hira22mehdi sevvalbasaarrr yarın cinsiyet öğrenip kendimi direk ebebek mağazasına atıcam diğer mağaza nerede acaba?
oykum95 Hira22mehdi merhaba bende varım 🤗 bir kızım var 3,5 yaşında , şuan da 10+4 hamileyim cinsiyetimiz daha belli değil , araştırmada Betül hanıma gidiyorum şuanlık 😊 Rabbim herkese de her şeyin hayırlısını nasip etsin 🙏❤️
Yubiii Merhabalar bende düzceliyim, şuan gçrdüm yazılanları, doktor arayısındayım, hangi doktora gidiyorsunuz acaba ? 🌸