Hira22mehdi Merhaba ben 16+ 4 oldum çok şükür iyiy gidiyoruz bir sıkıntı yok cinsiyet öğrenemedim oyüzden alışveriş yapmadım henüz sizler neler yaptınız
Kediler Hira22mehdi 17+1′deyim, cinsiyetimiz kız. Cinsiyeti öğrenmeden eşya kıyafet almaya başlamıştım. Her şey giderek pahalanıyor malum…
Merve_818181 Hira22mehdi ben 6 haftalığım ona rağmen başladım hele ki düzcede daha pahalı bence bebek kıyafetleri
oykum95 Hira22mehdi merhaba bende varım 🤗 bir kızım var 3,5 yaşında , şuan da 10+4 hamileyim cinsiyetimiz daha belli değil , araştırmada Betül hanıma gidiyorum şuanlık 😊 Rabbim herkese de her şeyin hayırlısını nasip etsin 🙏❤️
sevvalbasaarrr Hira22mehdi düzceliyimm bendeee ebebek ve bebepark da çok güzel ürünler var kesinlikle tavsiye ediyorummm🌸🌸
Havvaca unisex olanları alabilirsiniz. Ya da temel ihtiyaçları beşik dolap ana kucağı tarzı. Benim oğlum oluyo ama cinsiyet belirten en ufak kıyafet almadım.
Kediler Havvaca aynen, benim ilk gebeliğim. İlerde kardeşi olursa onda da kullanabileceğim tarzda şeyler tercih ettim özellikle
Hira22mehdi Havvaca bayramdan sonra İstanbul’a gidicem orada outletler çok dazla oradan toplayıp gelicem inşallah 🙏 buralarda gerçekten çok pahalı Merve_818181 Kediler