Her meslekte istisnalar var elbette, hamilelik çok hassas bir dönem olduğu için bazı şeyleri tolere etmek çok zor oluyor evet. Ama doktorlarınızı bu kadar kötülemek yerine sistemi eleştirin bence. Amerika ve kanada gibi ülkelerde tüm hamileleiğiniz boyunca 2 kez ultrason yaptırabilirsiniz, Avrupa’da hamileliği ebeler takip eder belli aralıklarla doktoru görebilirsiniz. Türkiye de ise ebelik ve gebe takip sistemini ortadan kaldırıp 5 dk da bir muayene sistemi açıp işin tamamını doktora yıktılar. Doltorlarınızı eleştirmek yerine onları 5 dakikada 1 hasta bakmaya zorlayan sistemi eleştirin, yetkililerden hakkınızı isteyin ben 5 dakikada muayene olmak istemiyorum, randevu aralıkları artsın diye doktorlara destek olun. A gerçekten mesleğinin yüz karası birine mi denk geldiniz, şikayet edin.