Kızlar, şu an ikinci gebeliğimin 4. Ayındayım ilk gebeliğimde de önce devlet hastanesine gittim 2-3 defa. Daha sonra özele geçtim, bu gebeliğimde de devleti tercih ettim imkânlardan dolayı. Dedim en azından doğuma 1-2 ay kala özele geçerim, çünkü devlette doğum yapmaktan korkuyorum açıkçası yanına kimseyi almadıkları için sancıyı tek başına çektiğin için falan. İstanbul Kartal Şehir Hastanesine gidiyorum bide, yani yeni hastane falan ama beş para etmez gerçekten. Bi kere zaten her gittiğimde farklı doktor oluyor devlet hastanelerinde öyle olurmuş. Randevulu olduğu halde 40 dakika beklediğim oldu bide o kadar beklemeye benim doktorun yanına girip muayene olup çıkmam 5 dk sürmüyor bile. Resmen ayak üstü bakıp tamam diyor. Ne bebeğin kalp atışlarını dinletiyorlar ne ekranı çevirip bebeği gösteriyorlar. Elime bi ultrason kağıdı verdi gören desin bebek yani ne olduğu belli değil. 🙄 Yani anlamıyorum tamam belki sabah 9dan akşam 5e kadar bi çok hastaya bakıyorlar bi ton insanla muhatap oluyorlar eyvallah ama bizde eşek başı değiliz. En azından bi dinleyebilir lafı ağzımıza tıkıyorlar, hafta içi sağlık ocağına kan ve idrar verdim kan sonuçlarında 6 değerim referans dışıydı kansızlık ve enfeksiyon çıktı. Doktora söyledim bunlar müdahale edilicek bi şey değil dedi. Şikayetlerimi söyleyemedim bile yani, baş ağrısı halsizlik nefes darlığı yorgunluk bütün kansızlık belirtilerini yaşıyorum. Baş ağrısından 15 gündür sersem gibiyim, mutfağa su içmeye gidip salona gelince yoruluyorum resmen nefes nefese. Nefes darlığı deseniz uyku uyuyamıyorum yastığımı dik tutup yatıyorum. Valla doktorlara laf etmem ama cidden işini bilen yapsın insanları iki dk dinleyebilirler laflarını bölmeden. Küçümser gibi tamam tamam diyip çık diyolar resmen. He şimdi beğenmiyosan özele git diyebilirsiniz ama benim devletimin hastanesi varken özele niye para veriyim mesela? Yada özele gitmeye gücüm yok belki, mecbur muyum o zaman doktorların ters ters cevap verip eve yollamalarına?