Yagmursnr @pembiktavsan 30. Haftadan 34. Haftaya kadar hastanede yatisim olmuştu sabahları ve öğlenleri 45er dk başlamışlardı ordan fikir edindim 😊 zamanı geldiyse sağlıkla gelsin minik 🥰🥰
Ayseeeunal pembiktavsan sadece bir yerde kasılman çıkmış ama endişelenecek bir şey yok canım tek seferlik olmuş geçmiş merak etme :)
myangelson Anneolmak188 çok şükür. Yok canım temmuzda erken doğum ile oğlumu kaybetmistim bilmiyorum haberin var mı. Şuan 1-2 sene yasagimiz var çocuk için
myangelson Anneolmak188 estağfurullah ne kusuru canım nereden bileceksin kacirmissindir büyük ihtimalle. Allah razı olsun canım
Anneolmak188 myangelson ya kuzum hep kaynana aldatma postu var ben çok etkileniyorum burda okuyup kocama musallat oluyorum
myangelson Anneolmak188 amaaan okuma kız ne gerek var durup dururken huzurunuzu bozmaya 😅 ben genelde okumuyorum aldatma postlarini falan 😅