Mommy61 Anneolmak188 alttaki dalgalanmanın 40 üzeri olması sancı var demek ama en az 3 düzenli aralıkla gelecek. Üstteki dalgalanma 120-160 arası olmalı
pembiktavsan Ayseeeunal rica etsem bana da bakabilir misiniz? 38+2yim doktor biraz kasılmaların var dedi ama çok bir şey söylemedi 🤔 
hayalperest2310 Anneolmak188 bak bu şekilde altta olan var ya o tepelerin fazlalaşmaması lazım düzenli olarak yani bana da öyle dediler🥰
Anneolmak188 Ayseeeunal yani benim 4-14 arası yazıyordu kız arkadaşım bana 20 den sonra başlıyor doğum dedi korktum
Ayseeeunal pembiktavsan sadece bir yerde kasılman çıkmış ama endişelenecek bir şey yok canım tek seferlik olmuş geçmiş merak etme :)
Yagmursnr @pembiktavsan sancı ilk 100u görmüş sonra 40larda ama çok düzenli değil gibi hissediyomusun ki sancı filan.
pembiktavsan Yagmursnr ara ara oluyor bu ara ama geçiyor öyle çok şiddetli değil. İlk gebelik olunca çok da bilmiyorum 🤷🏼♀️
Yagmursnr @pembiktavsan bende çok anlamıyorum ama 1 ay boyunca hergun nstye girdim ordan biraz fikrim var ama doğruluğundan emin degilim 😁
pembiktavsan Yagmursnr maşallah her gün mü 😳 uzman olur insan ya 🤣🤭yine de teşekkür ederim yorumunuz için 💐☺️