aysuyenihayat irembasoglu37 Hahahahahahaha😂😂😂 anaammm😂 bizde her zaman yüzünü görürdük bu sefer ayaklarını bile yüzüne doğru çıkarmış göremedik🤦♀️
[silindi] Melo-fndkc ay erken gidiyorum ama mecburum rapor almam lazım o yüzden söylemezse bayramdan sonraya kalır 🫢
hayalperest2310 TerraRossa hayırlsı olsun cidden bir yerden sonra sezeryan iyi bakalım bizim süreç nasıl işleyecek son 5 günüm
Damla aysuyenihayat bugün gördüm bende çiçek kızımı tabi kendini sakladı göstermedi ama olsun iyi olması yeter 💕
Aysel66 Seval2468 biz aynıyız bende 16+4 yarın kontrolum var cok heycanlıyım birazda korkuyorum acaba iyimi herşey yolundamı diye merak ediyorum en son hangi haftada kontroldeydin sen
yagizegemom aysuyenihayat bizimkinin keyfi pek yerinde gelmeye hiç niyeti yok beyefendinin içerde anamı nasıl bunaltsam diye düşünüp tepikliyo sağolsun 🫠😂 38+2💙
Seval2468 Aysel66 çok az seyirme olarak kendimi dinleyemiyorumki hoc 27 aylık bir oğlum daha var onun peşinden koşmaktan