ebrutrn Şöyle canım gittiğin hastanede gebliz denilen bir uygulama var gittiğin hastanede senin bilgilerini kaydediyorlar. Sağlık ocağındaki doktorununda sistemine düşüyor gebeliğin. Gebelik izleniminde arıyorlar işte haftalığınla ilgili bilgi alıyorlar kilo falan filan , daha sonra işte yapılacak testlerini haftalığına göre söylüyorlar tetanoz aşısı için çağırıyorlar falan filan