Celikk66 Kizlar bebeginiz kac kilo Benimki hastaneye gittigimde 38 hafta 3900 kilo 1hafta önce 3kiloydu kendi kadin doktorumda, sezeryan olabilir dediler fazla kilo alirsa, hep normal dogum istiordum cok üzülüyorum😔😔
efeninannesiii_ Celikk66 canım yemeye içmeye alakası yok bunun bebek genetik olarakta alıyor. Ben hamileliğimin ilk gününden beri öyle dikkat edip sağlıklı besledim ki sütü peyniri meyvesi asla eksik olmadı ama bebeğim normal kiloda 38 haftada dün ki kontrolümde 3300 çıktı. Boyu da 50 cm. Gayet normal bir bebek dedi doktorumda. Ama bence de kesinlikle sezeryan tercih etmelisin normal doğum gerçekten seni fazlasıyla zorlar
selinsmother Celikk66 ya geçen haftayı yanlış ölçtü yada bu haftayı canım bir haftada 900 gram almış olamaz bence 😂 sağlıkla gelsin bebişin
ZmrtDilaa Sanmıyorum Ne Yedin O Kadar Oldu Tam net Çıkmaz Ama Zaten Normal Doğum yapma parçalanırsın İnan cnm Çok Kilolu
Celikk66 ZmrtDilaa anlamadimki bende saglikli beslendim hep ekmek cikolata icecek hic yemezdim saten cook dikkat ederdim hurma yiyordum günde 3tane anlamadimki😞😞
Ftmnr_35 38+1 de gittik en son. 3.365 kg idi. Bu cuma tekrardan gideceğiz. 39+1 olacak bu cuma. Bakalım kaç kg olmuş. Geçen hafta doktor kilosu gayet normal demişti🙏🌸
Celikk66 efeninannesiii_ aynen öyle genetik elimden gelen hicbirsey yok😞 öylede böylede sezeryan da olcaksa olsun artik yapcak hicbisey yok, bazen okadar plan edersin ama olmaz iste😔
efeninannesiii_ selinsmother 400 gr eksik veya fazla ölçermiş ultrason cihaz bana da çok fazla geldi ya 😂
Esraliiii selinsmother aynen benim bebeğim 5 günde 250Gr almış ona bile yanlış mı acaba dedim ben 3181 idi bir hafta sonra 3365 dedi de boy ayni
melike098 Celikk66 ilk dogumumda 4355 gr normal dogum yaptım oğlumu suni sanciyla ve hiç açılma yoktu siz normal istiyorsanız olmayacak bişey degil yani
Celikk66 melike098 zor olmadimi yaa ben zor olur diye sezeryan isterdim o kiloya ulasirsa, nebilim bisuru dikis atarlar sanki normal dogum olursa
selinsmother Esraliiii bence 5 dk sonra ölçse bile farklı çıkar 😂 en kötüsü de 4 kilo diye sezeryana alınsa bi doğsa 3300
AsyaveAnnesiii Celikk66 37de 3 kiloydu benim bebişte şuan 38+1 im cumartesi kontrol var doktor 3ü çok geçmesin normal zorlar dedi beni de ama nar yapayım bebiş gelmeyince içeride gelişiyor yani 🤷🏼♀️
Celikk66 AsyaveAnnesiii aynen öyle anlamadigim gecen hafta randevum vardi 3kilo Dedi bugun hastanede randevumda 4kilo dedi ben ne yaptimda bir haftada 1kilo alcak cok ilginc