Eda06 myangelson ben çok çektim ama sabah dokuzdan gece onbir buçuğa kadar perişan ettiler beni hastanede ama açılmam olmadı
myangelson Eda06 hep duyduklarım suni sancı alıyor ama sonra sezaryene alınıyor açılma olmuyor neden acaba bunu çok merak ediyorum. Çevremde falan hep gördüklerim duyduklarım böyle oluyor 🤷🏻♀️
Eda06 hayalperest2310 valla hepsi boş ben ilk gebeliğimde neler neler yaptım ama gene de doğuramadım açılmam olmadı