Eda06 acı eşiğin yüksek de olabilir benim 19. Haftamda açılmam olmuştu 2cm e yakın ama hiç hissetmiyordum sancı benimki rahim ağzı yetmezliği tabi farkı olabilir belki ama burada da çok gördüm sancı hissetmeyip belli bir cm de açılma olan bence onunla ilgisi yok ya acı esigi olabilir