Linasel çok heyecanlıyım kızlar doğuruyorum sabah suyum geldi hastaneye yatışım yapıldı şuan nst ye bağlıyım 8 cm açılmam varmış hem korkuyorum hem heyecanlıyım dua edin lütfen doğum hikayemi anlatmayı sabırsızlıkla bekliyorum 🌸🌸🌸💖💖💖
efeninannesiii_ Linasel maşşallah arkadaşım açılman da çok iyiymiş. Sağlıkla kavuş yavruna darısı başımıza inşallah. Güzel doğum hikayeni bekliyoruuuuz❤️❤️❤️❤️
ayselll06 Çok iyi masallah 8 cm. Bişey kalmamış. 10 cm ulaşınca en çok 3. İkinmada geliyormuş bebek hep öyle okudumm. Sana güveniyoruz yaparsın ♥️ biseycik kalmamış ♥️ dualarım seninle 🙏🙏🙏
Linasel hayalperest2310 Msusam butterfly35 Busra4598 femme Eylulkelebegi efeninannesiii_ Aaaysee ayselll06 Ay inanır mısınız sancım hiç yok lavman yaptılar şimdi sanırım suni sancı verecekler bende ondan korkuyorum
Busra4598 Linasel Rabbım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah açılma için bişey yaptınız mı
Msusam Linasel ayyyyy hadi gözünüz aydın sağlıkla kucağına al inş 8 cm açıklıkla buraya yazdın o saman sancılar korkacağım kadar kötü değil inş ☺️🥰
hayalperest2310 Linasel sancın falan var mıydı canım öncesinde hepimiz birlikte doğuracz sanırım benim de agrılarım arttı birazdan doktora gidecem tek avazda kurtul inşallah sağlıkla al bebeğini kucağına 🤲🤲🤲
hunilimom Linasel ay hadi gözün aydın canım korkma 8 cm açıklıkla suni alınca hemen doğurursun ben ikisini de suniyle yaptım
efeninannesiii_ Linasel hiç korkma derim zaten diğer arkadaşların dediği gibi yolu yarılamışsın. Sağlıkla kavuş inşallah ❤️
Nezosikra Linasel yolu bitirmişsin sayılır kuzum bi avazda sag salim kavuş insallah bebeğine rabbim yardımcın olsun inşallah