Minikmucizelere bilmiyorum tup bebek yaptırdığım için kimyasal mi dis gebelik mi bilemiyorum doktorumun dediği büyük ihtimalle dis gebelik yaşıyorsun p.tesine kontrole gel bakayım büyük ihtimalle kan alacak ertesi günü arayacak bugün tekrar rahatsizlanirsam acilden giris yapmayı düşünüyorum hastaneye