6 ay önce geçirdim benim değerim 2 kat artmıyordu ve hep lekelenmem vardı. Kürtaj olmadan iğne sayesinde adet kanaması gibi kanamayla attım. En az üç ay korunmak gerek sonrasında iğne etkisi için. Ben 3 ay korundum 3 ay sonra da hamile kaldım çok şükür dış gebelik değil. Korkma hepsi geçecek. Kalbini ferah tut ♥️