Kızlar bu testin ardından 1 gün sonra tekrar test yaptım çok az daha koyu çıktı bende olmasa hiç çıkmaz diye düşündüm ümitlendim dün kan testi verdim çatlatma iğnesinin 16.günüydü eve gelir gelmez adet oldum 😔 o kadar üzülüyorum ki artık ne yapmam gerek bilmiyorum. Bütün testleri yaptırdık hiçbirinde sorun çıkmadı rahim filmini de çekindim yine olmadı madem sıkıntı yok tedaviyle bile niye gebe kalamıyorum ben 😭 eve gelince eşime adet oldum demeye utandım her kan vermeye gittiğimizde eve gelince adet olurum bu testlerde neden 2.çizgi silik de olsa çıktı o zaman bidaha asla güvenmeyeceğim bide erken gebelik testi