mucizeolsunn benimde ilk testim çok silik çıkmıştı bikaç gün bekleyip tekrar yapmalı ama dayanamayıp sağlık ocağına gidip kan ve idrar vermiştim beta 340 küsür çıkmıştı adetimden 3 gün geçmişti test yaptığımda ama betayı öğrenince ne oldu doktor 10 gün sonra tekrar kan vermeye gel dedi kesin konuşmadı çünkü yükselmesi gerekiyormuş bir hafta geçmek bilmedi işkence gibi şimdi bebek var mı yok mu kafada deli sorular tabi 😄 sonrası zaten mutlu son inşallah şeninde beklediğin em kısa sürede olur 🤲🏼