Kızlar beta değerime bakıldı düşmüş 196 olmuş kötünün iyisi dedi doktor çünkü artış sağlıklı ilerlemiyordu bende sevindim gerçekten çünkü normal şartlarda 5+3 oldum şuan nerdeyse betanın 3 binin üstünde olmalı kese oluşmalıydı ama en son 413 çıkmıştı rabbim inşallha sağlıklı gebelik nasip eder isteyen herkese