user56 Merhaba kızlar ayın 12 inde kan vermiştim beta 17 lerdeydi sonra iki gün sonra aynı yerde verdim 113 lere çıkmıştı normal görünüyordu sonra kahverengi kanamam geldi farklı nir hastaneye gittim orda tekrar kan verdim 110 na düşmüştü kendi doktoruma tekrar gittim değerin düşmesini beklicez dedi adet olursun dedi benim kahverengi kanamam ara ara oluyor bende dün tekrar kan verdim düşmüş mü diye 400 lere çıkmış nasıl oluyor bu durumu yaşayan var mı
Aslaninannesi01 user56 bunun tek bir açıklaması var kanları farklı yerde verdiğiniz için değerler farklı çıkmış 400 çıkan yerde iki gün arayla kan verin yükselme devam ediyorsa hiçbir sıkıntı yok hayrlı olsun
minnosbirkiz user56 sizi telaşlandırmak istemiyorum doktorunuz yönlendirir zaten ama çıkan değerlerinizle dış gebelik gibi görünüyor, değeriniz plato çizmiş yükselmiş, düşmüş, geri yükselmiş, hiç istenmeyen bi sonuç
user56 Bebek olsa bile sağlıklı değildir dime çünkü şimdi 5 haftalık değeri olmalı sınırda tekrar tutma ihtimali var mı doktpruma yazdım ama daha cevap gelmedi şuan çok tuhafım sevinemiyorum tekrar gebelik mi oluşuyor diye
Minikannesi00 user56 bence ikincide farklı hastanede verdin diye sonuç öyle çıkmış olabilir. Önemli olan her kanı aynı yerde vermek. Çünkü cihaz ölçümleri farklı olabiliyor . Şuan kaç haftalıksın tam olarak
Asyabuse Bence sakinliğini koru canım hayırlı haberler al inşallah. Farklı kurumlarda kan vermek ona göre kendini üzmek iyi değil. Makinelerin hassasiyetine bağlı değişiyor çünkü. Ben aşılama olmuştum o hastanede değil evime yakın bi hastanede acilde kan verdim doktorum tüm beta takip için aynı acile gitmemi söyledi hastane aynı olsa da acil laboratuvar ile poliklinik bile fark edebiliyormuş. Hiç korkutma kendini. İnşallah tez vakitte kalp sesini duydum postunu görürüz 🙏🏻❤️
user56 Bir kez farklı yerde vermiştim orda düşmüş görünüyordu 3 defa aynı yerde verdim orda artış olmuş ama artış çok yüksek değil bir de kahverengi kanamam da bitmedi adet olmadım diye mi acaba değer yükseliyor
user56 minnosbirkiz evet şuan beklemediyim en son gittiğimde doktor alttan kontrol etti dış gebelik gibi durmuyor dedi ama olablir bu durum bana da normal gelmiyor
user56 fizikcianne yok hayır iki gün sonra farklı bir hastaneye gittim kanamam gelince ordaki sonuçta 110 çıktı diğer üç testi aynı yerde yaptırmıştım onlarda 17 113 417 çıktı ama 113 le 417 arasında 5 gün var